لیفت صورت یا Face Lift

لیفت صورت

لیفت صورت یکی دیگر از جراحی های زیبایی بوده که باعث می شود صورت جوان تر و شاداب تر از قبل بنظر برسد. این جراحی با حذف بافتهای اضافه صورت انجام می شود.در طی این جراحی پوست قسمتهایی از صورت کشیده و بافتهای اضافی زیر آن برداشته می شود .در ادامه این جراحی چنانچه احتیاج به برداشت بافت ها و چربی های اضافه زیر گلو نیز باشد ،آنها نیز برداشته و حذف خواهند شد.

چه افرادی کاندید جراحی لیفت صورت هستند؟
  • افرادی که بعلت افزایش سن دچار افتادگی پوست و بافتهای صورت و گردن شده اند.
  • افرادی که بدنبال ورزش و رژیم دچار کاهش وزن شدید شده اند.
  • افرادیکه بدنبال جراحی های لاغری مانند اسلیو و یا بالون دچار کاهش وزن شدید و افتادگی صورت شده اند.
چرا این جراحی انجام می گیرد؟

با گذر زمان بافت و پوست نیز همانند سایر ارگان های بدن آسیب دیده و دچار تغییر فرم و افتادگی می شود، همچنین در طی کاهش وزن شدید و بدنبال جراحی های لاغری مانند اسلیو ،بعلت کاهش حجم چربی صورت بافت آن استفاده شده و ظاهر نه چندان مطلوبی را به همراه دارد.

مخاطرات احتمالی جراحی لیفت صورت؟

این جراحی نیز مانند سایر جراحی ها دارای عوارض احتمالی جراحی مانند عوارض ناشی از بیهوشی و یا کمی درد و سوزش ممکن است همراه باشد. بعلت محل انجام این جراحی و برداشت بافتهای مربوط به این ناحیه ندرتا احتمال آسیب به اعصاب این ناحیه وجود دارد . همچنین ممکن است در نواحی که کشیده شده اندمو رویش نکند . بسته به وضعیت بدنی و سلامتی برخی افراد ممکن است جای زخم ها و بخیه ها برای مدتی باقی بمانند ، اما شایان ذکر است این بخیه ها در نواحی خارج از قسمت های اصلی و نمایان صورت زده شده بطوریکه حتی در روزهای ابتدائی پس از عمل نیز در چهره دیده نمی شوند. این بخیه ها نیز بتدریج با استفاده از کرم های از بین برنده جای زخم که پزشک جراح برایتان تجویز میکند ،بخوبی برطرف می شوند.